miercuri, 11 iulie 2012

Deva - Simeria - Rapoltu Mare - Bobalna si Feredee judet Hunedoara

 Traseu Deva - Simeria - Rapoltu Mare - Feredee

Traseu complet - Deva - Simeria - Rapoltu Mare - Bobalna si Feredee

Ieri 10 iulie am facut un traseu pana la Feredee, loc situat in judet Hunedoara. Acest loc este cunoscut pentru faptul ca aici vin multi oameni sa faca baie, avand doua bazine, unul mai mare si unul un pic mai mic, situat in imediata vecinatate a celui mare. In ziua in care noi am facut traseul Deva - Simeria - Rapoltu Mare - sat Bobalna si Feredee - traseu care are o distanta de 25 km - aceste bazine aveau apa putin si murdara, nu se putea face baie. Zona este frumoasa, pe drum am vazut ca localnicii au piscine private. Nu stiu daca ofera si posibilitatea de cazare, fiindca nu se specifica in nici un mod acest lucru. In zona este un parau care era secat sau care avea cursul deviat de la matca lui normal, nu prea am fost atent la conversatia care a avut loc intre unul dintre localnicii din satul Bobilna, sat situat un pic mai in aval de Feredee, si prietenul meu Gabi, cu care am realizat aceasta iesire. De la domnul Groza ne-am alimentat cu apa proaspata de fantana. Noi stiind ca in zona Feredee vom gasi apa, ne-am luat doar strictul necesar, ajungand sus am fost un pic extenuati, mai ales eu :) mai ales din cauza lipsei apei potabile.
La urcare soarele era inca pe cer, batand destul de bine in jurul orei 17:00 la coborare am avut noroc de vreme mai una, foarte placuta de mers cu bicicleta (:) tot timpul este placut de mers cu bicicleta, dar parca anumite ore, cand este mai racoare este mult mai placut) .
In concluzie in zona Simeria, Rapoltu Mare - Bobalna si Feredee nu sunt oferte de cazare. Cel putin in cate am putut observa pe parcusul traseulului nostru. De vizitat Parcul Dendrologic si Magura Uroiului. Daca sunteti in trecere si puteti, nu le ratati. Parcul Dendrologic din Simeria este unul foarte mare si foarte frumos. In curand o sa fac un articol special despre Parcul Dendrologic si Magura Uroiului.

Vizualizare hartă mărită

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu