miercuri, 18 iulie 2012

Traseu Deva - Soimus catre Brad in directia Dealu Mare

Deva - Soimus - Dealu Mare judet Hunedoara

Deva - Soimus catre municipiul Brad in directia Dealu Mare

Ieri 19 iulie 2012 am facut o iesire cu bicicletele si am urmat traseul Deva directia Brad. Am trecut prin comuna Soimus se trece podul care traverseaza raul Mures, sat Bejan, sat Fornadia, sat Salastioara, sat Valisoara si se face la dreapta cu 9 km inainte de a ajunge in Brad. Este indicator care arata ca mai este o distanta de parcurs de 4 km pana in satul Dealu Mare. Panorama vazuta din aceasta zona este superba. Puteti vedea: cetatea Devei si orasul Deva in departare, muntii Retezat, Parangul, Sacarambul si cel mai inalt varf din zona muntilor metaliferi, zona Tinutul Padurenilor si altele, in partea opusa puteti vedea zona Bihorului, varful Biharia, muntii Apuseni in ansamblu, etc. Zona este excelenta din punct de vedere strategic. Noi am avut noroc de vreme senina, nici prea calduroasa dar nici prea racoroasa, tocmai buna de facut o tura cu bicicleta :).

Imi pare rau ca nu am luat aparatul de fotografiat sa fac poze. Nu mi-am dat seama ca Gabi ma va duce intr-o zona atat de minunata. Chiar merita facut un drum pana acolo. Din pacate nu exista unitati turistice care sa ofere cazare, poate doar la localnici sa gasiti sau in zona orasului Brad, ca cel mai apropiat punct un cred ca gasiti cateva cabane sau pensiuni, nu stiu daca nu si hoteluri. Orasul Brad se gaseste la o distanta de 9 km pe drumul DN7 drumul national 7 / soseaua internationala E68 si 4 km pana in satul Dealu Mare.

Traseu cu bicicleta oras Deva - comuna Soimus - catre orasul Brad si inante de Brad cu 9 km - 4 km pana in satul Dealu Mare
Traseu cu bicicleta oras Deva - comuna Soimus - catre orasul Brad si inante
de Brad cu 9 km - 4 km pana in satul Dealu Mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu